۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۰۸۷۳
یزدی مهر در خصوص فعالیت سامانه بارشی در استان تهران به ویژه ارتفاعات شرقی و فیروزکوه هشدار داد و گفت: مردم از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از همشهری آنلاین، حامد یزدی‌مهر، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی به جهت پیش‌بینی وزش باد شدید و فعالیت سامانه بارشی خبر داد و اظهار کرد: این وضعیت طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی از فردا ۲۴ شهریور آغاز می شود و تا پایان همان روز ادامه خواهد داشت.

یزدی‌مهر با بیان اینکه وزش باد شدید برای نیمه غربی و جنوبی استان تهران و رگبار و رعد و برق برای ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شرقی استان و فیروزکوه پیش بینی شده است گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم نسبت به احتمال سقوط اجسام و خیزش موقت گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا احتیاط‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه به مردم توصیه می‌کنیم از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند.

وی در ادامه عنوان کرد: اطلاع رسانی به همه اعضای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران اعم از بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ادارات اجرایی و خدماتی صورت گرفته تا تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه مخاطرات احتمالی اتخاذ شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر