۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۷۰۷۴۵
کمیته پدافند غیرعامل مخابرات منطقه تهران با حضور ملک جعفریان، معاونان، مدیران کل و اعضای کمیته پدافند غیرعامل مخابرات منطقه تهران، سه شنبه هشتم شهریور ماه در سالن کنفرانس ساختمان شهید یزدی تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در این نشست ملک جعفریان مدیر منطقه و رییس کمیته پدافند غیرعامل مخابرات منطقه تهران با بیان اینکه زیرساخت های اصلی ارتباطی در اختیار مخابرات منطقه تهران قرار دارد، بر رعایت هرچه بیشتر اصول پدافندی تاکید کرد و برقراری پروتکشن برای مسیرهای اصلی ارتباطی، حفاظت و نگهداری تجهیزات فنی شبکه ارتباطی، بهره برداری از ابزار های تولید داخل شرکت های دانش بنیان ایرانی، تقویت ایمنی تجهیزات فنی و شبکه مخابراتی را در تحقق هرچه بیشتر اهداف و رسالت های حوزه پدافند غیرعامل و اجرایی و عملیاتی شدن اهداف مورد نظر در مخابرات منطقه تهران قلمداد کرد.

 
گفتنی است در این جلسه، حسینیان مدیرکل حراست و دبیر کمیته پدافند غیرعامل مخابرات منطقه تهران نیز در سخنانی با تشریح ابعاد حادثه اتش سوزی در حوضچه های مخابراتی مرکز قدس بر اهمیت رعایت ملاحظات پدافندی در تمامی حوزه های مخابراتی برای پیشگیری از حوادث مشابه تاکید کرد.
حسینیان همچنین خواستار هوشیاری و حساسیت تمامی مدیران و کارکنان در حفاظت و صیانت از تجهیزات و زیرساخت های فنی و لزوم توجه هرچه بیشتر به مسایل مربوط به امنیت شبکه شد.
 
شایان ذکر است در جلسه کمیته پدافند غیرعامل مخابرات منطقه تهران، رشیدزاده مدیرکل مدیریت و کنترل شبکه مخابراتی منطقه تهران به ارایه گزارشی از مدیریت شبکه دیتا در حادثه آتش سوزی حوضچه های مخابراتی مرکز قدس پرداخت و بکار بستن شیوه های پیشگیرانه و پدافندی را گامی ارزنده در راستای حفظ و صیانت از تجهیزات مخابراتی و استمرار خدمات رسانی به مردم عنوان کرد.
 
آرام نماینده مخابرات منطقه تهران در کمیته مدیریت بحران شهر تهران نیز ضمن اشاره به اینکه بیش از 30 سامانه در سازمان مدیریت بحران شهر تهران وجود دارد گفت: مخابرات منطقه تهران در سه سامانه هشدار زلزله، سامانه هشدار سیل و همچنین سامانه ارزیابی و اعلام خسارت با سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران همکاری خواهد داشت.
وی افزود: از سال 1395 و بر اساس تکلیفی که هیئت وزیران برای تمامی سازمان ها و نهادهای اجرایی مبنی بر ایجاد مرکز هماهنگی اضطراری (EOC) در نظر گرفت ، مخابرات منطقه تهران نیز در حال پیشبرد اهداف و برنامه های در نظرگرفته شده با ایجاد مرکز و سپس اتصال ان به سازمان مدیریت بحران شهر تهران است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر