۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۴
آیت‌الله نوری‌همدانی:
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: امروز ندای حق طلبانه ایران اسلامی در جای جای جهان شنیده می‌شود و همین مسئله باعث شده که وزیر خارجه آمریکا بگوید "هرکجا که می روم سخن از ایران است و این مایه مباهات ملت سرافراز ایران است.
به گزارش پايداري ملي، آیت‌الله نوری‌همدانی، امروز چهارشنبه در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به خطبه های امیرالمومنین علی(ع) در نهج‌البلاغه، اظهار داشت: حضرت امیر(ع) منشا فتنه ها را  هوا و هوس ذکر می کنند .

وی با اشاره به این که فتنه گران بعد از ایجاد فتنه، مطالب حق و باطل را با هم مخلوط کرده و سودجویی می کنند، ادامه داد: افرادی که در صدد ایجاد اختلاط باطل با حق هستند، از چشمان حق بین علی (ع) مخفی نمی مانند.

این مرجع تقلید افزود: شیطان همواره بر اولیای خودش تسلط پیدا می کند، تنها کسانی که خدای متعال به آنها عنایت دارد، اهل نجات هستند.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به فتنه جویی های سران آمریکا و اتحادیه اروپا، بیان داشت: باید در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.

وی همچنین با اشاره به قطع برنامه های ماهواره ای ایران، افزود: از آنجایی که ایران اسلامی منادی حق در جهان است، امریکا و اتحادیه اروپا بر اساس روحیات شیطانی صهیونیستی با قطع شبکه های ماهواره ای منادی حق، فتنه ای جدیدی را آغاز کردند تا شاید بتوانند جلوی حق گویی که بر اساس قرآن و فطرت انسان ها شکل گرفته را بگیرند.

آیت الله نوری همدانی با بیان این که رسانه ملی یک رسانه حق مدار در برابر رسانه های باطل است، اظهار داشت: غربی ها به دلیل آن که رسانه ملی جمهوری اسلامی حق است و در مقابل هزاران رسانه باطل ایستادگی کرده، با قطع شبکه های ماهواره ای این رسانه می خواهند رسانه های باطل خود را برجهان مسلط کنند.

وی با اشاره به این که رسانه های غربی درصدد ایجاد اختلاف و فتنه جویی در جهان هستند، ابراز داشت: رسانه ملی، حرف حق مردم ایران و پیام های انقلاب اسلامی را به گوش مستضعفان جهان می رساند؛ به طوری که جنبش 99 درصدی وال استریت با ندای حق شبکه های ماهواره ای ایران بیدار شدند، و لذا  دشمنان مجبور شدند در سنای آمریکا قانون تحریم رسانه ملی را تصویب کنند.

استاد برجسته حوزه با اشاره به اعتراف وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر حضور حق مدارانه ایران اسلامی در جهان، گفت: امروز ندای حق طلبانه ایران اسلامی در جای جای جهان شنیده می شود و همین مسئله باعث شده که وزیر خارجه آمریکا بگوید "هرکجا که می روم سخن از ایران است" .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات وهابیون، یادآور شد: متاسفانه یکی از مصیبت های جهان اسلام همان طوری که حضرت امام راحل به آن تاکید داشتند، علمای وهابی است که خود را در دامان سردمداران آمریکایی قرار داده و از مسائل اسلام غافل هستند .

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله نوری همدانی در پایان افزود: در سفر اخیر به عراق، از مراحل ساخت حرمین عسگریین(ع) دیدم کردم و از مسئولین حرم در خصوص کسانی که جنایات سامرا را مرتکب شده و حرمین شریفین را تخریب کردند، سئوال کردم، گفتند "متاسفانه جنایتکاران به راحتی با  حمایت امریکایی ها در شهر می گردند"!
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر