۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۰۳۹۰
جانشین رییس شورای پدافند غیر عامل گیلان از همه دستگاه‌ها خواست به جد مساله ساماندهی پسماند سراوان را بر اساس وظایف محوله دنبال کنند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری صداوسیما، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین رییس شورای پدافند غیر عامل گیلان در دومین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان با اشاره به چالش اساسی و مهم استان در حوزه پسماند سراوان گفت: مدیریت پسماند و حل مشکل دیرینه زباله این منطقه گفت: مدیریت پسماند و حل مشکل زباله این منطقه از دستورات اکید رییس جمهور، وزیران و استاندار است که همه‌ی دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی باید بدون فوت وقت، از تمام توان و ظرفیت به صورت جهادی استفاده کنند و با ارائه گزارش روزانه و هفتگی و دریافت کمک برای رفع موانع تلاش کنند تا به قولی که به مردم این منطقه تا پایان سال دادیم عملی و مشکل سراوان را حل کنیم.

حسین مصطفی پور با تاکید بر اینکه مشکل پسماند سراوان علاوه بر آلوده کردن رودخانه‌های گیلان موجب مشکلات فراوان برای مردم شده است، افزود: مسئولان در کارگروه‌های ویژه خود باید با اختصاص تسهیلات و خدمات بیشتر و کمک‌های غیر معمول از جمله پزشکی، درمانی، زیستی و ارتباطی، بخشی از درد‌های مردم سراوان در این سال‌ها را التیام دهند.

وی همچنین از مجموعه شهرداری و شورای شهر خواست، با همه توان و صورت شبانه روز، معضل پسماند و شیرابه را در سراوان با افزایش زباله سوز‌ها، تبدیل زباله به کودآلی در لاکان، سر و سامان دهند.

معاوت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و جانشین کارگروه پدافند غیر عامل گیلان در ادامه جلسه به دیگر موضوع نشست یعنی قرارگاه سایبری اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت فضای سایبری در زندگی امروز، موضوع سایبری از اولویت‌ها ست که باید با سپردن مسئولیت به افراد با صلاحیت از بروز هر گونه اختلال در قالب حملات سایبری جلوگیری کرد.

حسین مصطفی پور با اشاره به اهمیت امنیت در فضای سایبری افزود: آموزش، بروزرسانی و توانمندسازی مسئولان و کاربران متصدی در فضای سایبری می‌تواند برای خدمات بهتر کمک کننده باشد.

همچنین در این جلسه، روسای ۱۱ کارگروه تخصصی پدافند غیر عامل گیلان، گزارشی از عملکرد و پیشنهاداتشان از وظایف محوله را ارائه کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر