۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۰۲۲۵
معاون امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت بالای پدافند غیرعامل در تمامی استان های کشور، گفت: ۱۱ کارگروه در زمینه پدافند غیر عامل در کشور فعال می شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، سردار رسول رحیمی روز سه شنبه در دیدار استاندار ایلام افزود: اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیر عامل انجام شده و با توجه به موقعیت ایلام به این استان توجه ویژه می شود.

وی افزود: پدافند غیرعامل برای هر استان آورده های زیادی همراه خواهد داشت و اجرای برنامه های آن برای هر استان بسیار مهم است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: روز گذشته از ۲ بیمارستان و چندین طرح در حوزه پدافند در استان بازدید شد.

رحیمی تاکید کرد: مردم ایلام در هشت سال دفاع مقدس خالق حماسه های زیادی بودند که امیدواریم بتوانیم قدردان جانفشانی این مردم باشیم.

به گفته وی در طول یک سال اخیر از زیرساخت های پدافند غیرعامل ۲۶ استان بازدید شده است. 

استاندار ایلام نیز در این دیدار افزود: باید نقش، اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل در بین مردم و مسوولان به درستی تبیین شود.

حسن بهرام نیا  خواستار مشارکت بیشتر مردم در امور پدافند غیرعامل شد و گفت: مردم مولفه مهم اقتدار ملی هستند و بالا بردن آگاهی آنها در موضوع مهم پدافند غیرعامل باعث ارتقای امنیت و آمادگی در مقابل حوادث خواهد شد.

وی افزود: در بالا بردن مشارکت مردم در امور پدافند غیرعامل نقش آموزش و اجرای رزمایش های مختلف می تواند اثرگذار باشد.

بهرام نیا در ادامه خواستار توجه جدی مدیران دستگاه‌های مختلف دولتی و حاکمیتی به مقوله مهم پدافند غیرعامل شد و گفت: اهمیت این موضوع در استان مرزی ایلام دوچندان و بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: طی ۷ ماه اخیر به ۱۲ شهرستان ۳۶ بار سفر کردیم و در این شهرستان ها جلسه شورای اداری، دیدار با مردم و بازدید از پروژه ها جزو برنامه ها بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر