۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۰۰۶۴
وزیر ارتباطات:
عیسی زارع‌پور با بیان اینکه در حال حاضر در پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شدند، اظهار داشت: اما ۸ دستگاه اصلی دیگر باقی مانده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز چهارشنبه (۱ تیر) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در قانون بودجه امسال همه دستگاه‌های اجرایی کشور مکلف شدند که پنجره واحد خدمات هوشمند خود راه اندازی کنند و ما مکلف شدیم که تا دی ماه پنجره ملی خدمات هوشمند را راه اندازی کنیم. اما زودتر آن را راه اندازی کردیم. 

وی افزود: در حال حاضر در پنجره ملی خدمات دولتی هوشمند ۲۰ دستگاه متصل شدند، اما حدود ۸ دستگاه اصلی دیگر باقی مانده‌اند. خواهش من از شما این است که از مسئولان آن دستگاه‌ها مطالبه گری کنید تا این امر در شهریور ماه محقق شود و به این سامانه بپیوندند تا مردم بدون مراجعه حضوری و کاغذ بازی بتوانند خدمات خود را از دستگاه دولتی دریافت کنند. 

وزیر ارتباطات در خصوص دستگاه‌های اولویت دار نیز گفت: اعضای دولت اعم از وزرا و معاونین رئیس جمهور، اولویت اول هستند و هر کدام چند دستگاه اصلی را زیر مجموعه خود راه اندازی کنند و مطالبه گری رسانه‌ها موج خوبی در دستگاه‌ها راه انداخته است تا دستگاه‌ها له این پنجره ملی متصل شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر