۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۹۹۳
معاون هماهنگ كننده سازمان پدافند غير عامل :
همايش حفاظت فيزيكي و پدافند غيرعامل با موضوع امنيت و پدافند غيرعامل ، با هماهنگي اداره حراست كل استان و مشاركت بخش خصوصي و يزد برگزار‌ گرديد .

همايش حفاظت فيزيكي و پدافند غيرعامل با موضوع امنيت و پدافند غيرعامل ، با هماهنگي اداره حراست كل استان و مشاركت بخش خصوصي و با حضور 300 نفر از مديران ارشد ، معاونين اداري‌مالي و مسئولين حراست دستگاه‌هاي اجرايي استان يزد در تاريخ 25/10/92 در محل هتل صفائيه يزد برگزار‌ گرديد .

در اين همايش مديركل اطلاعات استان در خصوص اهميت و جايگاه پدافند غير عامل و اقدامات صورت گرفته در استان يزد و تهديدات سايبري سخناني را ايراد نمودند. سپس آقاي قبوليان معاون هماهنگ كننده سازمان پدافند غيرعامل كشور به عنوان سخنران ويژه ، مطالب مبسوطي راجع به موضوع پدافند غيرعامل و لزوم حفظ ساختار ادارات كل و واحدهاي پدافند غيرعامل در دستگاه‌هاي اجرايي استانها و همچنين وظايف آنها در خصوص شناسايي تهديدات در حوزه هاي مختلف و اقدامات لازم در راستاي اهداف پدافند غيرعامل ، ارائه نمودند . ضمنا سردار حيدري معاون محترم بسيج و امور استانهاي سازمان پدافند غيرعامل كشور نيز به عنوان مهمان ويژه در اين همايش حضور داشتند .

در ادامه مديران شركت تعاوني پيشگامان عصر ارتباطات ( زيرمجموعه شركت پيشگامان كوير يزد) به معرفي محصولات ساخت داخل خود در حوزه هاي امنيت ، حراست و حفاظت فيزيكي (سامانه‌هاي كنترل تردد افراد و وسايل نقليه) پرداختند .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر