۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۹۶۷۶
به پیشنهاد مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم انجام شد
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: مقرر شد تا فرمانده (مسئول) پایگاه مقاومت بسیج هر اداره در استان قم به عنوان عضو کمیته پدافند غیرعامل آن دستگاه منصوب گردد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مهندس مهدی متقیان، مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بسیج کشور به ویژه در ادارات مختلف و وجود پایگاه‌های بسیج در تمامی ادارات استانها و همچنین با توجه به شکل‌گیری کمیته‌های پدافند غیرعامل در سازمانها و ادارات مختلف استان قم، پیشنهادی از سوی اداره کل پدافند غیرعامل استان قم به استاندار محترم ارائه و مورد تایید و موافقت ایشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد تا فرمانده (مسئول) پایگاه مقاومت بسیج هر اداره به عنوان عضو کمیته پدافند غیرعامل آن دستگاه منصوب گردد. این اقدام به منظور بهره گیری از ظرفیت پایگاه بسیج در ادارات استان قم و ساماندهی نیروهای متخصص، مومن و متعهد در حوزه های مختلف در حوزه های مقاومت بسیج این ادارات، با هدف هم افزایی بیشتر و به کارگیری این ظرفیت، مطرح شده است. 

وی با بیان اینکه این طرح به تمام ادارات استان (شامل 120، نهاد و سازمان) ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: انتظار است که فرمانده بسیج هر دستگاه بتواند با ظرفیت سازی در رده‌های زیر مجموعه خود از این توان در راستای توسعه مفاهیم پدافند غیرعامل و مصون سازی دستگاه های اجرایی و زیرساختها استفاده کند. 

متقیان ابراز امیدواری کرد: این طرح به تمام استانها تسری یافته تا با استفاده از ظرفیت‌های نیروهای متخصص بسیجی، گام‌های موثری در جهت توسعه و پیشرفت رعایت الزامات، ضوابط و معیارهای پدافند غیرعامل برداشته شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر