۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۸۵۳۹
در دیدار معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون وزیر نیرو مطرح شد؛
عبدالرحمن کشوری با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در حوزه صنعت برق و انرژی خواستار برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه های این حوزه شد
به گزارش پایداری ملی، عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی دیدار و گفتگو کرد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در این دیدار ضمن تشریح تهدیدات و آسیب پذیری های حوزه صنعت برق، به مصون سازی ، ارتقاء تاب آوری و تداوم کارکردهای در این حضوره تاکید کرد و افزود: حفاظت و پایداری صنعت برق یکی از مهم ترین موضوعات و اولویت پدافند غیرعامل است.

عبدالرحمن کشوری با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های پدافند غیرعامل در حوزه صنعت برق و انرژی خواستار برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه های این حوزه شد و گفت: این برنامه ها باید در قالب اضطراری ، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جهت دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل در این صنعت اجرایی گردد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به رعایت الزامات پدافند غیرعامل در طرح های توسعه ای صنعت برق خواستار توجه ویژه مجموعه صنعت برق به این مسائل گردید.

همایون حائری، معاون وزیر نیرو نیز در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در  صنعت برق ، توجه ویژه به رعایت الزامات پدافند غیرعامل در این  صنعت را امری ضروری دانست  و بر برنامه ریزی جهت اجرایی کردن برنامه های ارایه شده از طرف سازمان پدافند غیرعامل از طریق تشکیل کارگروه در سطوح کارشناسی و راهبردی تاکید کرد.

در پایان این نشست مقرر شد برنامه های ارایه شده در جهت کاهش آسیب پذیری های صنعت برق در قالب موافقت نامه برنامه های سال 1401تنظیم و اجرایی شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر