۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۸۴۲
معاون بحران سازمان پدافند غیرعامل کشورخبرداد:
معاون بحران سازمان پدافند غیرعامل کشور از امضای توافقنامه مشترک با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای ایجاد پدافند غیرعامل در آینده نزدیک خبر داد.
معاون بحران سازمان پدافند غیر عامل کشور در دومین همایش "مدیریت سلامت در بلایا، حوادث و پدافند غیرعامل صنعت نفت" گفت: با توجه به تعامل سازنده و خوب معاونت سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از سال گذشته، توافق هایی برای پایه گذاری فعالیت های پدافند غیرعامل در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انجام شده است.

معاون بحران پدافند غیرعامل کشور از راه اندازی قرارگاه پدافند زیستی در این سازمان خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم مقابله با تهدیدات شیمیایی را نیز به فعالیت های این قرارگاه اضافه کنیم. 

وی با بیان اینکه فعالیت قرارگاه پدافند زیستی و شیمیایی با توجه به برخی تهدیدات شیمیایی موجود در بدنه صنعت نفت، می تواند نقش موثری ایفا کند، افزود: وزارت نفت می تواند از ظرفیت های این قرارگاه و ظرفیت های وزارت دفاع در این زمینه استفاده کند.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ و ارتقای سلامت نیروی انسانی و کارکنان تخصصی دستگاه های اجرایی، تصریح کرد: به دنبال برقراری تعامل و توافقی برای تدوین یک برنامه پنج ساله و سند راهبردی در حوزه پدافند غیرعامل در بهداشت و درمان صنعت نفت هستیم. 

این مقام مسئول با اشاره به تجارب گرانبها و عملکرد مناسب صنعت نفت در حوزه اچ اس یی و مدیریت بحران، افزود: همکاری سازمان پدافند غیرعامل کشور و صنعت نفت برای بهبود زیرساخت های پدافند غیرعامل در این صنعت و سازمان بهداشت و درمان می تواند به افزایش این تجربیات و تاثیرگذاری بیشتر عملیات پدافند غیرعامل منجر شود. 

معاون بحران سازمان یادآور شد: کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی به عنوان بزرگ ترین سرمایه دستگاه های اجرایی، در معاونت سلامت سازمان پدافند غیرعامل مدنظر است و این معاونت برای گام برداشتن در این عرصه آمادگی دارد.    

دومین همایش مدیریت سلامت در بلایا، حوادث و پدافند غیرعامل صنعت نفت از صبح چهرشنبه در مرکز همایش های تخصصی شرکت ملی نفت ایران آغاز به کار کرده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر