۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۶۸۲۷
مدیر عامل سونی از ابداع فناوری جدیدی توسط این شرکت خبر داد که با استفاده از یک حسگر درک و حس داده‌های مختلف محیطی را که توسط چشم انسان قابل مشاهده نیست، ممکن می‌کند.
به نقل از وی تری، علیرغم استفاده گسترده شرکت های تجاری از فناوری کلود، تولیدکنندگان سخت افزار در جهان هنوز به این تحول جدی واکنش مناسبی نشان نداده اند.

کازائو هیاری مدیر عامل شرکت سونی در سخنرانی خود در نمایشگاه CES 2014 از تولیدکنندگان سخت افزار در جهان خواست بر دامنه خلاقیت‌های خود بیفزایند تا بتوانند از مزایای استقبال از فناوری کلود هر چه بیشتر بهره مند شوند.

وی افزود که استفاده از این فناوری مزایای مختلفی دارد و به خصوص کاربران را از خرید سخت افزارهای جدید و گران قیمت بی نیاز می کند. شرکت های تجاری با استفاده از این فناوری به یکدیگر متصل می شوند و به راحتی می توانند به خدمات و برنامه های مختلف از طریق وب و بدون نیاز به نصب آنها بر روی رایانه شخصی دسترسی داشته باشند.

مدیر عامل سونی از ابداع فناوری جدیدی توسط این شرکت خبر داد که با استفاده از یک حسگر درک و حس داده های مختلف محیطی را که توسط چشم انسان قابل مشاهده نیست، ممکن می کند.

وی اظهار امیدواری کرد که در آینده فناوری‌های جدید تصویرسازی و ثبت داده‌ها دنیا را تغییر داده و قدرت فناوری کلود را هر چه بیشتر ثابت کنند.

از این طریق ثبت اطلاعات گوناگون مکانی، جغرافیایی، بهداشتی، سرعت و ... ممکن می شود. این پیشرفت ها کشاورزی، پزشکی، مسافرت و جهانگردی را از اساس متحول خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر