۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۶۸۰۳۲
حکم ریاست شورای پدافند غیرعامل استان سیستان و بلوچستان که به امضای سرلشکر باقری رسیده است از سوی سردار رسول رحیمی به استاندار این استان اعطا شد.
به گزارش پایداری ملی، سردار رسول رحیمی، معاون امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور با حسین مدرس‌خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفت و گو کرد.

معاون امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور در این دیدار بر اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان سیستان و بلوچستان که در سال جاری رونمایی شده است، تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار از مدیران ارشد استان خواست تا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۰ به دقت اجرا شده و برنامه‌های دارای اولویت دستگاه‌های اجرایی در حوزه پدافند غیرعامل برای سال ۱۴۰۱ اخذ و توسط اداره کل پدافند غیرعامل استان جمع‌بندی و برای ابلاغ آماده شوند.

همچنین در این جلسه گزارش نظارت و بازرسی از وضعیت اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا جنوب استان بررسی و مقرر شد تا اجرای این طرح با جدیت در همه دستگاه های اجرایی استان عملیاتی شود.

در حاشیه این جلسه، حکم رئیس شورای پدافند غیر عامل استان با امضای سرلشکر باقری به استاندار سیستان و بلوچستان اعطا شد. 

در ادامه، سردار رحیمی معاون امور استانها سازمان پدافند غیرعامل کشور و رئیس کارگروه بازرسی و نظارت قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا در نشستی با اعضای ستاد کرونا استان وضعیت کلی استان از نظر آمار مبتلایان و واکسیناسیون را مورد بررسی قرار داد.

آمادگی کامل قرارگاه قدس برای کمک به اجرای طرح شهید سلیمانی

دیدار با سردار کرمی، فرمانده ارشد قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه جنوب شرق کشور نیز از دیگر برنامه‌های سفر سردار رحیمی به استان سیستان و بلوچستان بود. 

در این دیدار با توجه به تاکید سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، مبنی بر هم افزایی و همکاری نیروهای نظامی با پدافند غیرعامل، کمک به اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل مورد تاکید قرار گرفت. همچنین سردار کرمی از آمادگی کامل قرارگاه قدس برای کمک به اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر