۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۶۷۶۵۳
دو رویداد فناورانه در یک زمان انجام می‌شود
دو رویداد فناورانه نمایشگاهی صنایع بومی پدافند غیرعامل و الکامپ در اواخر بهمن ماه به صورت همزمان برگزار خواهد شد.
به گزارش پایداری ملی در جلسه هماهنگی که با حضور نمایندگان سازمان پدافند غیرعامل کشور و نظام صنفی رایانه ای استان تهران برگزار شد، مقرر گردید برای هم افزایی و همکاری مشترک و بیشتر ، دو نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل و الکامپ به طور همزمان از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شوند.
 
این جلسه با حضور سردار عبدالله جلالی؛ معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور و مهندس مبارک معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی این سازمان، مدیران اجرایی نمایشگاه الکامپ و معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و نماینده کمیته پدافند غیرعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

در این جلسه طرفین با تاکید بر همسویی بیشتر حوزه های تحت پوشش نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل و نمایشگاه الکامپ و به منظور افزایش اثرگذاری بازدیدکنندگان و غرفه‌داران مقرر شد حداکثر همکاری و هماهنگی میان این دو سازمان صورت گیرد.

سردار عبدالله جلالی، معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر این نکته که امروز مجموعه‌های بزرگ و حیاتی کشور مانند بانک ها و سازمان های ارایه دهنده خدمات اصلی و عمومی و نیز صنایع بزرگ کشور و شرکت های دارای زیرساخت های حساس بیش از پیش در معرض تهدیدات خارجی هستند، تصریح کرد: ایمن سازی، مواجهه و مقابله هوشمندانه با این تهدیدها نیازمند به کارگیری محصولات و خدمات متنوع و جدید است که محل ارائه آنها نمایشگاه‌هایی مانند صنایع بومی پدافند غیرعامل و الکامپ است.

وی تاکید کرد: بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها، پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های امنیت سایبری می‌توانند با ارائه محصولات و خدمات خود در این دو‌ نمایشگاه، از فرصت همزمانی آنها حداکثر استفاده را برده و به تقویت هردوبخش کمک کنند. 

مدیران نمایشگاه الکامپ نیز با معرفی بخش‌های مختلف این رویداد شامل نمایشگاه و بخش الکام استارز، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام کردند.
 
هفتمین جشنواره نمایشگاهی صنایع بومی پدافند غیرعامل و بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه های دایمی تهران برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر