۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۶۷۵۶۶
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی از همه افرادی که در برگزاری نکوداشت پدافند غیرعامل سال 1400 همکاری داشتند قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش پایداری ملی سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایام نکوداشت پدافند غیرعامل سال 1400 با همه فراز و فرودها به پایان رسید. شاید این دوره را بتوان یکی از متفاوت ترین هفته‌ ها نسبت به ایام قبل دانست چراکه امسال با پدید آمدن اختلال در سامانه هوشمند سوخت، نگاه ها و ذهنیت ها در خصوص پدافند غیرعامل، اصول و دستاوردها، بیش از هر زمان دیگری شد و هم عموم مردم و هم مسئولان نسبت به اهمیت راهبردی پدافند غیرعامل بیش از پیش آگاه شدند.

در این ایام همه همکارانم در سازمان پدافند غیرعامل کشور و نهادها و دستگاه ها با زحمات و خدمات خود تلاش کردند تا هفته نکوداشت به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

بر همین مبنا از همه عزیزان در ستاد نکوداشت؛ معاونین، مدیران و کارشناسان معاونت ها ، جانشینان و معاونین قرارگاه ها و مدیران پدافند غیرعامل در دستگاه‌ های اجرایی، شهرداری ها و استانداری ها و مجموعه فرهنگی رسانه ای سازمان به ویژه روابط عمومی و امور بین الملل، مرکز آفرینش های هنری فاطر و معاونت توسعه فرهنگی قدردانی و تشکر می کنم.

در پایان تاکید می‌کنم هفته پدافند غیرعامل تمام شد اما مسیر توسعه رسانه ای و فرهنگی سازمان با ضرورتی بیش از گذشته و نیاز به مجاهدت و خلاقیت همچنان در پیش است.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر