۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۷۳۷۷
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل صورت گرفت؛
همزمان با آغاز هفته پدافند غیرعامل، دستگاه بسته‌بندی آب شرب در ساری و دفتر ستاد فرماندهی و انبار مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان مازندران به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایداری ملی به نقل از وزارت نیرو (پاون)، "بهزاد برارزاده" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در این مراسم، با تاکید بر آمادگی تمامی تجهیزات و نیروها برای مقابله با بحران اظهار داشت: یک دستگاه بسته‌بندی آب شرب با ظرفیت 500 بسته 1.5 تا 5 لیتر در ساعت برای مقابله با شرایط بحرانی در ساری مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی هزینه خرید، نصب و راه اندازی این دستگاه بسته‌بندی را 800 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در شرایط بحرانی مانند سیل، زلزله و ... که به زیرساخت‌های آب شرب آسیب وارد شده و مردم با چالش مواجه می‌شوند، دستگاه بسته‌بندی آب در راستای تامین آب آشامیدنی و ارائه خدمات‌رسانی در شرایط بحرانی با رعایت مسائل بهداشتی و کیفی آب کمک شایانی برای مقابله با بحران خواهد بود.

برارزاده با اشاره به مشخصات این دستگاه بسته‌بندی آب گفت: دستگاه بسته‌بندی آب کاملا استیل و دارای تجهیزات ضدعفونی رول پلی اتیلن با اشعه ماورای بنفش و تاریخ زن حرارتی جهت درج تاریخ تولید و انقضا است.

گفتنی است، در راستای مدیریت بحران، مرکز و نگهداری تجهیزات و امکانات مقابله با بحران دفتر ستاد فرماندهی و انبار مدیریت بحران پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران نیز در ساختمان انبار مرکزی سورک افتتاح شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر