۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۷۳۴۰
امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد
امام جمعه موقت اصفهان گفت: برای جلوگیری از حملات سایبری در کشور ضروری است که پدافند غیرعامل در کشور تقویت شود شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان تقوا کلید همه مشکلات است، اظهار داشت: بر اساس آیه قرآن هر کس تقوا را پیشه کند همه راه‌ها برای او باز می‌شود.

وی تصریح کرد: کوتاهی مسئولان از وظایفشان و چالش‌های اقتصادی در کشور دو چالش است که اگر برطرف شود همه مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه دین اسلام کامل‌ترین دین است، ابراز داشت: ممکن نیست نقطه کوری پیدا کنید که اسلام برای آن فتوا نداده باشد.

وی با بیان اینکه اسلام سه اصل صبر، عدل و اخلاق را به همه مسلمانان تاکید کرده است، اضافه کرد: مسلمانان باید با مقاومت در برابر سختی‌ها قدرت اسلام را به دیگران نشان دهند.

حجت‌الاسلام میردامادی با بیان اجرای عدالت با الگوگیری از ائمه (ع) امری ضروری است، افزود: دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و نباید اجازه دهیم بین خوبان اختلاف پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز اختلاف بین خوبان رخ داده است، افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید بر انتقاد بدون ذکر نام شخص دارند و از این رو همه باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: برخی از علما نیز تشویق به واکسن نزدن می‌کنند که این امر شایسته نیست.

وی با اشاره حملات سایبری که منجر به اختلال در سیستم توزیع سوخت کشور شد نیز اضافه کرد: این امر طبیعی است اما باید پدافند غیرعامل ما تقویت شود و مردم نیز صبوری کنند همانطور که در هفته گذشته این رفتار را دیدیم.

حجت‌الاسلام میردامادی گفت: حملات سایبری ادامه خواهد داشت و قصد آنها از بین بردن قدرت ایران است و باید خودمان را بیش از پیش تجهیز کنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رئیس جمهور ما اقتصاد خود را به مذاکره گره نمی‌زنیم، ابراز داشت: نباید به مذاکره‌ای تن بدهیم که ذلت را به همراه داشته باشد و رئیس جمهور همواره بر انجام تعهدات کشور در برجام تاکید داشته و با این روند مذاکرات خوبی را خواهیم داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر