۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۷۳۱۳
نماینده مجلس عنوان کرد
نماینده مردم نجف آباد در مجلس یازدهم گفت: نیروی مسلح با محوریت پدافند غیرعامل باید یک ارتش سایبری ذیل نیروهای مسلح برای دفاع از فضای سایبری کشور ایجاد کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از جمهوریت، ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم نجف آباد در مجلس یازدهم درباره حمله سایبری به سامانه هوشمند مدیریت سوخت گفت: در دومین سالگرد فتنه بنزینی سال ۹۸ ، دشمن حمله سایبری کرد و سعی کرد تا با یک پیوست رسانه ای در کنار این حمله سایبری ، شایعه گرانی بنزین را انداختند تا از این طریق یعنی شایعه در کنار هک سیستم ها در سالگرد فتنه بنزینی ، مردم را به کف خیابان بکشانند.

وی تاکید کرد: در سال های اخیر ما دو تو دهنی بزرگ به اسرائیل زدیم ؛ اول دادن بنزین به حزب الله لبنان یکی هم مدیریت و نقش بر آب شدن نقشه هک سایبری روز گذشته .

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها همچنین گفت: مردم با متانت و صبوری و اطلاع رسانی درست ، تودهنی محکمی به صهیونیست ها زدند.

ابوترابی با بیان این که «این اتفاق ثابت کرد که ما به شدت نیازمند یک ارتش سایبری هستیم» ، افزود: فضای سایبری ما باید خود را تقویت کنند ، همه زندگی ما در فضای مجازی و اینترنتی و سایبری است و از بانک تا هزاران موضوع دیگر در این فضا قرار دارد ، بنابراین باید در ارتباط با ارتقاء امنیت به صورت جدی وارد عمل شد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: نیروی مسلح با محوریت پدافند غیرعامل باید یک ارتش سایبری ذیل نیروهای مسلح برای دفاع از فضای سایبری کشور ایجاد کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر