۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
کد خبر: ۶۷۱۷۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل در این استان انجام شد که این دستاوردها برای اقشار مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، ایرج کارخایی در جلسه برنامه‌ریزی برای برگزاری هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با دفاتر ستادی استانداری سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: ترویج فرهنگ و تبیین مفاهیم پدافند غیرعامل در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل مدنظر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اهداف و رسالت پدافند غیرعامل در جامعه، همکاری مجموعه دفاتر ستادی استانداری برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته نکوداشت پدافند غیرعامل در سال جاری مورد تأکید است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: همکاری مدیران ستادی برای برگزاری هفته پدافند غیرعامل به‌طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

کارخایی گفت: روابط عمومی استانداری سمنان نیز همانند سال‌های گذشته در قالب‌های مختلف، گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل را برای اقشار مردم اطلاع‌رسانی کند.

وی با بیان اینکه آموزش به‌عنوان یکی از ارکان مهم پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برای مجموعه کارکنان استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها جهت آشنایی هرچه بیشتر به اصول، مبانی و مفاهیم پدافند غیرعامل در هفته پدافند غیرعامل برگزار می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل در سال‌های گذشته در استان سمنان انجام شده است که این دستاوردها به‌طور حتم برای اقشار مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

کارخایی بیان کرد: با توجه به اینکه بحث پدافند غیرعامل به‌عنوان یکی از راهبردهای دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات است، سناریوهای مختلفی برای برگزاری رزمایش و مانور در راستای آمادگی دستگاه‌ها در سطوح مختلف در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: هشتم آبان ۱۳۸۲ سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با تشکیل پدافند غیرعامل در کشور است و در تقویم جمهوری اسلامی هشتم تا ۱۴ آبان هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر