۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۶۹۲۴
سردار دکتر غلامرضا جلالی؛ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیامی انتصاب دکتر پیمان جبلی، به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی، متن پیام سردار غلامرضا جلالی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

با  سلام و تحیات؛

انتصاب جنابعالی به عنوان مدیری متعهد، شایسته، عالم و صاحب تجارب گرانقدر از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نوید بخش آغاز فصل تازه ای در راهبرد رسانه ملی، به عنوان مهمترین، بزرگترین و تاثیرگذارترین دستگاه فرهنگی کشور است.

امید است به پشتوانه تجارب و خدمت مجاهده و موفق شما در سطوح مختلف رسانه ملی، شاهد تعالی هرچه بیشتر این رسانه در گسترش ارزش‌های مبتنی بر فرهنگ ایرانی- اسلامی هم در بعد ملی و هم در بعد بین المللی باشیم. بدون شک سیاستگذاری در این عرصه با نگاهی جامع نگر می‌تواند ضمن تقویت رسانه ملی در عرصه پدافند فرهنگی، زمينه ‌تثبيت و توسعه راهبرد مقابله هوشمند فرهنگی با تهدیدات نوین در عرصه جنگ شناختی را فراهم کند.

ضمن تبریک این انتصاب خدمت حضرتعالی، آمادگی کامل سازمان پدافند غیرعامل کشور را در جهت همکاری با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مرتبط اعلام می‌دارم. 

توفیق روزافزون جنابعالی را در این جایگاه جدید که به حق مسئولیتی بس خطیر و بزرگ است در سایه عنایات حضرت ولیعصر(عج) و منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از درگاه خدای متعال خواستارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر