۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۶۸۰۰
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد تقویت سازمان پدافند غیرعامل می تواند بسیاری از هزینه های احتمالی در برابر تهدیدهای مختلف را کاهش دهد از این رو تمرکز بر مولفه های پدافند غیرعامل دارای اهمیت دوچندان است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خانه ملت، فدا حسین مالکی ، در رابطه با وضعیت پدافند غیرعامل در کشورمان و اهمیت توجه به این موضوع از سوی مسئولان اجرایی، گفت: هم اکنون در موقعیت مطلوب از حیث پدافند غیرعامل قرار نداریم اما تلاش ها و اقدامات جدی و خوبی از سوی مسئولان ذیربط انجام شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه در تمام دنیا مولفه‌های پدافند غیر عامل به عنوان یک امر ضرورت مورد توجه قرا می گیرد، اظهار کرد: در واقع کشورها همزمان با توسعه زیرساخت‌هایشان به موضوع پدافند غیر عامل نیز توجه می کنند تا از مواجه با آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: باید توجه داشت تقویت سازمان پدافند غیرعامل می تواند بسیاری از هزینه های احتمالی در برابر تهدیدهای مختلف را کاهش دهد از این رو تمرکز بر مولفه های پدافند غیرعامل دارای اهمیت دوچندان است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان باید یادآور شد با توجه به دغدغه نمایندگان نسبت به موضوع مذکور، جلسات مختلفی برگزار شد تا آسیب های وارد شده به دستگاه شناسایی و برای رفع آنها آموزش های لازم به کارکنان آنها داده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک نمایندگان مردم در قوه مقننه نیز تلاش می کنند اعتبارات لازم برای ارتقاء سطح پدافند غیر عامل در کشور به درستی پیش بینی شود./

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر