۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۶۶۷۸۸
سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیامی انتصاب دکتر محمدباقر ذوالقدر به سمت دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی، متن پیام سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به شرح زیر است؛

برادر ارجمند دکتر محمدباقر ذوالقدر

دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

انتصاب شایسته جنابعالی به دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام را به شما برادر مجاهد و انقلابی تبریک عرض می‌نمایم، امید است جنابعالی با تجارب گران‌سنگ و نقش آفرینی‌ها در سطوح مختلف لشکری و کشوری، گامی بلند را در تحقق تدابیر مقام معظّم رهبری در راستای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی بردارید.

همانگونه که مستحضرید سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان متولی سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت، سازماندهی، نظارت و راهبری موضوع پدافند غیرعامل و دفاع غیرنظامی در چارچوب و در جهت تحقق سیاست های ابلاغی و فرامین حضرت امام خامنه‌ای و قوانین موضوعه کشور، به انجام وظیفه می‌پردازد.

با توجه به اهمیت این موضوع، مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست‌های کلی نظام در امور «پدافند غیرعامل»،  نقشی محوری و هدایت کننده را برای سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد سه قوه و دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته است.

امید است در دوره تصدی جنابعالی شاهد ارتقای همکاری‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام با این سازمان و افزایش روز افزون توجه به الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل در عرصه سیاستگذاری کلان و نظارت بر اجرای سیاست های بالادستی در این حوزه باشیم.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در سایه توجّهات خاصّه حضرت ولی‌عصر «عج» و تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظّم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز «مدظله‌العالی» مسئلت می‌نمایم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر