۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۶۶۷۸۵
در پيام تبريک سردار جلالی به سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم تاکید شد
سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیامی انتصاب سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم را به رياست دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی تبريک گفت.
به گزارش پایداری ملی، متن اين پيام به شرح ذيل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامي و ارجمند

سردار سرتيپ پاسدار دکتر اسماعیل احمدی مقدم

رئیس دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی

با سلام و تحیات

خبر انتصاب شایسته جنابعالی با تایید رهبر معظم انقلاب به عنوان ریاست یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین مراکز ارتقای علمی فرماندهان، مدیران و مسئولان لشکری و کشوری، "دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی" موجب خرسندی گردید.

آموزش علوم و مهارت های راهبردی در حوزه‌ های دفاعی، امنیتی و مدیریتی به فرماندهان، مدیران، پژوهشگران، کارشناسان‬‬ عالی و مدرسان سازمان‌ها و نهادهای نظامی و غیرنظامی جمهوری اسلامی ایران، از جمله مهمترین ماموریت‌های دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی است که یقین دارم با توجه به شخصیت انقلابی، نگاه راهبردی و تجارب موفق فرماندهی شما در عرصه‌های مختلف کشوری و لشکری، شاهد رشد، شکوفایی و ارتقای هرچه بیشتر این مرکز علمی راهبردی خواهیم بود.

با توجه به فناورمحور شدن تهدیدات، پدافند غیرعامل برای مقابله با این تهدیدات نوین، نیازمند استفاده از دانش به روز برای شناخت تهدید، شناخت آسیب و استفاده از همه قابلیت‌های فناوری و مقابله با همه قابلیت های تهدید کننده مانند، اشراف، تسلط و کنترل است.

دراین میان دانشگاه‌ها و مراکز علمی به عنوان بازوهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در دستیابی به این دانش و بومی‌سازی آن، از نقشی بی بدیل برخوردار هستند. امید است با راهبری جنابعالی، دانشگاه عالی دفاع ملی، پویاتر از همیشه، گامی بزرگ در راستای هدفمند کردن فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي این دانشگاه در عرصه دانش پدافند غیرعامل بردارد و به الگویی برای سایر مراکز علمی و تحقیقاتی کشور برای حرکت در لبه‌های دانش روز تبدیل شود.

ضمن تبریک اين انتصاب شایسته به جنابعالي، از درگاه خداوند متعال توفيقات روز افزون شما را در این مسئولیت خطیر، تحت عنايات حضرت وليعصر(عج) و تبعيت از فرامين و منويات مقام معظم رهبري و فرماندهي معظم کل قوا حضرت امام خامنه اي عزيز (مدظله العالي) خواستارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر