۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۶۶۴۷۰
پیام تبریک سردار جلالی به معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی انتصاب معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی در این پیام که خطاب به سرکار خانم  دکتر خزعلی معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده منتشر شده است، آمده: 

بدینوسیله انتصاب شایسته سرکار عالی از سوی ریاست محترم جمهوری به سمت  معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده را تبریک می گویم.

امید است با توجه به تعهد و حسن سوابق سرکار، شاهد مشارکت و حضور فعال و انقلابی بانوان در تمامی عرصه ها به ویژه موضوعات پدافند غیر عامل و توسعه آن به خانواده‌ها به عنوان واحد بنیادین جامعه و کانون رشد و تعالی انسان  باشیم.

واقعیت آن است که محور خانواده و الگوی زن ایرانی مسلمان امروز آماج تهاجم گسترده غیرفرهنگی دشمنان است و ضرورت دارد در مسیر تقویت تاب‌آوری اجتماعی، از کیان خانواده صیانت و حفاظت به عمل آمده و مسیر شکوفایی و حضور فعال و انقلابی زنان در عرصه های مختلف با حفظ شئونات اسلامی هموارتر گردد.

در این راستا و با توجه به اهمیت و نقش زنان در پدافند غیر عامل اقداماتی از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور جهت تقویت حضور فعال بانوان در این عرصه صورت گرفته است و این سازمان  آمادگی کامل خود را برای همکاری با آن معاونت در تمامی سطوح اعلام می‌دارد.

سربلندی، سرافرازی و موفقیت سرکار عالی را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعالی خواستارم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر