۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۶۲۶۲
پیام رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت روز پزشک
سردار غلامرضا جلالی در پیامی به مناسبت روز پزشک، مدافعان سلامت را حماسه‌سازان جبهه پدافند زیستی خواند.
به گزارش پایداری ملی، در پیام تبریک، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت روز پزشک آمده است؛

یکم شهریور، سالروز تولد طبیب برجسته ایران شیخ الرئیس ابوعلی سینا، مجالی است که به مناسبت نام گذاری این روز به عنوان روز پزشک از تلاش بی وقفه همه کارکنان خدوم جامعه پزشکی ایران اسلامی تقدیر و تشکر نمایم.

پزشکان در کنار سایر سپیدجامگان عرصه سلامت، به سبب رسالت سنگینشان، همواره مورد احترام سایر اقشار جامعه بودند. اما کرونا، این ویروس منحوس و امواج سهمگینی که با خود به همراه داشت در کنار تمام مصائبی که برای جوامع بشری ایجاد کرد، سبب شد تا سنگ محکی باشد و جلا دهد نقش و جایگاه پزشکان و کادر درمان را در دیدگاه همگان تا مدال برازنده "مدافعان سلامت" را به حق به گردن این قشر ایثارگر بیاویزند. 

نقش بی بدیلی که ایشان در خط مقدم این نبرد بزرگ ایفا کردند، بار دیگر یاد حماسه‌سازی‌های دوران دفاع مقدس را برای همگان تداعی کرد و در شرایط فعلی نیز مردم و مسئولان باید به یاری «رزمندگان خط مقدم دفاع زیستی» بشتابند.

در تمام این نزدیک به دو سال در قرارگاه پدافند زیستی کشور، همکاری، همراهی، پشتیبانی و ارتباط نزدیک با شما مدافعان سلامت در زمره افتخارات و مایه مباهات سازمان پدافند غیرعامل کشور بوده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز مدافع سلامت، این روز عزیز را به همه پزشکان و جامعه پزشکی کشور تبریک گفته و از خداوند متعال برای همه ایشان، سلامت، سعادت و طول عمر باعزت و برکت مسئلت دارم و امیدوارم در ذیل توجهات امام عصر (عج) و جانشین بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) موید و موفق باشند.

مدافعان سلامت، حماسه‌سازان جبهه پدافند زیستی/مردم و مسئولان به یاری «رزمندگان خط مقدم دفاع زیستی» بشتابند
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر