۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۶۰۰۸
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مرکز جدید واکسیناسیون وزارت دفاع با قابلیت تزریق ۴ هزار دوز واکسن برای یک شیفت کاری را افتتاح کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع با حضور در مرکز جدید واکسیناسیون وزارت دفاع در شرق تهران این مرکز را مورد بهره‌برداری قرار داد و از بخش‌های مختلف مرکز بازدید کرد.

امیر سرتیپ حاتمی در آیین بهره‌برداری رسمی مرکز واکسیناسیون جدید وزارت دفاع بیان داشت: این مرکز مجهز با توسعه لازم پیش بینی تزریق ۴ هزار دوز واکسن را برای یک شیفت کاری داراست.

وزیر دفاع تاکید کرد: وزارت دفاع در این برهه زمانی نیز با احساس مسئولیت ملی به کمک وزارت بهداشت و درمان کشور آمده و در این امر خداپسندانه پیشقدم شده است و با همکاری ارزنده شهرداری منطقه این مرکز خدمت‌رسانی را مهیا کرده که مردم عزیزمان بتوانند در حداقل زمان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

امیر سرتیپ حاتمی اضافه کرد: سازمان صنایع دفاعی وزارت دفاع زحمات فراوانی را برای راه‌اندازی این مرکز واکسیناسیون که قابلیت ۳۲ ایستگاه خودرویی را داراست متقبل شده است و با پیش بینی آمبولانس و اتاق پزشک و سایر ملزومات لازم خدمات‌رسانی، درصدد است بهترین خدمات را به مردم عزیز تهران ارائه نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر