۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۶۰۰۳
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: مدیریت امنیت اطلاعات سازمان بنادر استقرار سیستم ارتقاء سطح استاندارد امنیت اطلاعات در بندرچابهار را بررسی می گنیم و بزودی شاهد استقرار آن خواهیم بود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مدیریت امنیت اطلاعات سازمان بنادر استقرار سیستم ارتقاء سطح استاندارد امنیت اطلاعات در بندرچابهار را بررسی و بهره‌گیری حداکثری از فناوری در جهت توسعه الکترونیکی خدمات سازمانی را از ضرورت‌ها می‌داند و بزودی شاهد استقرار آن خواهیم بود. 

آقایی افزود: در نشستی که با حضور مدیران و کارشناسان ستاد و بنادر بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد موضوعات انطباق ویرایش جدید امنیت اطلاعات ISMS با اسناد بالادستی و سازمان پدافند غیرعامل، نحوه نظارت و اجرای استاندارد مربوطه در بنادر کشور، اشتراک دانش و تجربه‌های مفید در زمینه چک لیست‌های تجهیزات بین اعضای کارگروه مطرح شده است.

وی افزود: از مزایای استقرار این سیستم حفظ و ارتقاء سطح دسترسی و صحت دارایی‌های اطلاعاتی، پاسخگویی سریع و به هنگام به حوادث و رخدادهای امنیت اطلاعات، گسترش اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش های تخصصی و عمومی در حوزه امنیت اطلاعات و بهره گیری حداکثری از فناوری اطلاعات در جهت توسعه خدمات الکترونیک سازمانی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر