۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۵۹۲
مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران از اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل در استان خبر داد و در عین حال اجرای این طرح را نیازمند همکاری تمامی دست اندرکاران دانست .
ˈ سید یدالله نبویˈ عصر چهارشنبه در نشست اعضا کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل مازندران در ساری بیان کرد:در راستای اجرای سند چشم انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران و خط مشی های ترسیم شده در برنامه افق 1404 در زمینه پدافند غیرعامل باید سازو کارهای مناسب در این زمینه فراهم آید .

وی افزود: همه موظفیم در راستای دستیابی به اهداف پدافند غیرعامل گامهای موثری برداریم.

وی با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیر عامل مازندران دارای قرارگاههای زیستی و سایبری است ادامه داد: مسوولیت قرارگاه زیستی پدافند غیر عامل در استان با دانشگاه علوم پزشکی مازندران است..

در ادامه این نشست جانشین رییس کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیر عامل مازندران گفت:این کارگروه یکی از کمیته های فعال سازمان پدافند غیرعامل محسوب می شود و اعضای آن از هماهنگی خوبی برخوردارند .

ˈحسین رنجبران ˈکاهش مخاطرات و آسیب پذیری جامعه با صرف هزینه ناچیز را از جمله اهداف ایجاد پدافند غیرعامل دانست و افزود: باید به این باور برسیم که فضای پدافند غیرعامل فضایی هزینه ای نیست بلکه فایده است.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل در استان بیان کرد: فقدان این طرح حلقه ای مفقوده در بسیاری از استانهاست.

رنجبران گفت: با اجرای این طرح منویات رهبر معظم انقلاب به مرحله عمل خواهد رسید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر