۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۶۵۴۴
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی استان زنجان:
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی استان زنجان گفت: صدور مجوز حمل سلاح خارج از چهارچوب شایعه است.
 معرفت‌الله جوزی اظهار داشت: پلیس استان زنجان با حمل‌کنندگان سلاح غیر مجاز در استان زنجان به شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده در خصوص صدور مجوز خارج از چارچوب توسط دستگاه‌ها تصریح کرد: شایعات مطرح شده مبنی بر صدور این مجوزها کذب بوده و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی استان زنجان نگهداری غیر مجاز سلاح و مهمات را همچون پروراندن مار دانست و اضافه کرد: این مار در فرصت مناسب نگهدارنده خود را به ورطه هلاکت خواهد کشید.

این مسئول با بیان اینکه با دارندگان سلاح غیر مجاز برخورد خواهد شد، ادامه داد: سالانه ده‌ها نفر از اعضای خانواده به ویژه کودکان کسانی هستند که با دستکاری سلاح موجود در خانه دچار سانحه منجر به فوت یا نقص عضو هستند.

جوزی با اشاره به اینکه نگهداری سلاح در منزل علاوه بر عواقب قانونی خطرات دیگر نیز دارد، خاطرنشان کرد: دارندگان سلاح غیر مجاز در منزل در مشاجرات لفظی و درگیری‌های جزئی خانوادگی و محلی از روی احساس و ناآگاهانه اقدام به استفاده از سلاح می‌کنند که فجایع بسیاری را به دنبال دارد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی استان زنجان با تاکید بر برخورد با قاچاقچیان، سودجویان و حمل‌کنندگان سلاح غیر مجاز تاکید کرد: مردم به شایعات مطرح شده از سوی افراد سودجو و قاچاقچی توجه نکنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر