۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۶۵۲۸۱
موارد متعدد آتش سوزی در چادر‌های بی خانمان‌ها در لس آنجلس، ساکنان و مالکان کسب و کار را در این منطقه به ستوه آورده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، این آتش سوزی‌ها و حوادث ناشی از افزایش تعداد چادر‌های بی خانمان‌ها در پیاده رو‌های مرکز شهر لس آنجلس، باعث وارد آمدن ضرر و زیان به صاحبان کسب و کار در این منطقه شده و صبر آن‌ها رو به پایان است.

نیرو‌های آتش نشانی لس آنجلس روزانه ده‌ها بار برای خاموش کردن آتش سوزی‌هایی که بواسطه بی احتیاطی بی خانمان‌ها به راه افتاده است، فراخوانده شده اند. این حوادث در چادر‌های بی خانمان‌ها که در پیاده رو‌ها نصب شده است نه تنها اموال عمومی در خیابان را هدف قرار داده بلکه به ساختمان‌های مجاور نیز آسیب زده است.

صدای بوق هشدار ماشین‌های آتش نشانی تقریبا هر روز در خیابان‌های لس آنجلس شنیده می‌شود. یکی از شهروندان لس آنجلس که همه دارایی اش در آتش سوخته است، می‌گوید من این دود را همه جای لس آنجلس می‌بینم. من می‌خواهم همه متوجه وقایع این شهر باشند. این واقعیت در جریان این شهر است.

تحقیقات نشان از آماری نگران کننده دارد مبنی براینکه بی خانمان‌ها دلیل ۵۴ درصد از آتش سوزی‌ها هستند. این میزان در مرکز شهر لس آنجلس به ۸۰ درصد می‌رسد؛ ۸۰ درصد از موارد آتش سوزی در مرکز شهر لس آنجلس بخاطر بی خانمان‌ها رخ داده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر