۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۶۵۲۷۸
جلسه اضطراری هیأت دولت لهستان با مدیریت نخست وزیر در خصوص بررسی حملات سایبری انجام شده اخیر علیه نهادهای دولتی مختلف این کشور، فردا برگزار خواهد شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، جلسه اضطراری هیأت دولت لهستان با مدیریت نخست وزیر در خصوص بررسی حملات سایبری انجام شده اخیر علیه نهادهای دولتی مختلف این کشور، امروزچهارشنبه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، سخنگوی پارلمان لهستان با اعلام این خبر تاکید کرد که این جلسه غیرعلنی بوده و برخی از نمایندگان پارلمان لهستان نیز در آن حضور خواهند داشت.

در همین حال، سخنگوی دولت لهستان نیز طی سخنانی گفت اهمیت این نشست در آن است که باید مقیاس حملات سایبری اخیر علیه لهستان مورد سنجش قرار گیرد. وی همچنین نسبت به احتمال انجام حملات سایبری بعدی علیه سایر مقامات دولتی لهستان ابراز نگرانی کرد.

لازم به ذکر است در مهمترین حملات سایبری یاد شده علیه مقامات و نهادهای دولتی لهستان، هفته گذشته ایمیل خصوصی و تمامی حساب‌های شبکه‌های اجتماعی «میشال دورشیک» رئیس دفتر نخست وزیر لهستان هک شده است.

دورشیک در واکنش به این حمله گفت که این نوع جدید از جنگ‌های معاصر بوده و بر اساس شواهد موجود، این حمله سایبری از جایی خارج از مرزهای شرقی لهستان انجام شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر