۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۶۵۲۷۳
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو به‌مثابه پدافند غیرعامل خواهد بود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در دیدار سردار رسول رحیمی، معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با وی که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: پدافند غیرعامل بر پدافند عامل مقدم و اثر آن بیشتر است و باید در اولویت کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل کلید جلوگیری از آسیب‌ها است، ادامه داد: کار پدافند غیرعامل همانند تقواست؛، همان طوری که تقوا جلوی بدی‌ها و آفات را می‌گیرد، پدافند غیرعامل هم عامل اصلی پیشگیری برابر تهدیدات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: شناسایی سرمایه‌های استان در قالب طرح جامع پدافند غیرعامل کار بسیار مهمی است که از طریق تریبون‌های نماز جمعه می‌توان اهمیت آن را برای مردم تبیین کرد و مشارکت مردم در حوزه پدافند غیرعامل را افزایش داد.

شاهچراغی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری  که حضور پرشور مردم در انتخابات تأثیر زیادی در توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می‌شود، مشارکت حداکثری مردم نیز به‌مثابه پدافند غیرعامل خواهد بود.

مصون‌سازی مردم برابر تهدیدات؛ از اهداف پدافند غیرعامل

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل نیز در این دیدار اظهار کرد: ازنظر مقام معظم رهبری نتیجه پدافند غیرعامل آن است که اگر به‌درستی اجرا شود ولو دشمن تهاجمی هم بکند و زحمتی هم بکشد و ضرب و زوری هم بزند، اثری نخواهد کرد.

سردار رسول رحیمی ادامه داد: در مطالعات طرح جامع، سرمایه‌ها و دارایی‌های استان سمنان شناسایی و در چهار سطح حیاتی، حساس، مهم و دارای طبقه‌بندی احصا شده‌اند.

وی با بیان اینکه نماینده ولی‌فقیه به خاطر جایگاهش در حوزه فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل نقش به‌سزایی خواهد داشت، اضافه کرد: در این طرح تهدیدات و آسیب‌ها شناسایی و راهکارهای مصون‌سازی ارائه و بر این اساس برنامه‌های عملیاتی تدوین و اجرا می‌شود.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: مصون‌سازی مردم برابر تهدیدات و افزایش بازدارندگی کشور از اهداف پدافند غیرعامل و با این رویکرد حضور گسترده مردم در انتخابات یکی از مصادیق بارز پدافند غیرعامل است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر