۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۵۲۲
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:
کرمی گفت: این همایش با هدف توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه سازی تولید، بررسی فرصتها و چالش های پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت ها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامه ریزی توسعه صنعت آب معدنی، خرداد 93 در شهرکرد برگزار می شود.
ˈرحمان کرمی ˈ روز پنجشنبه افزود: فراخوان همایش ملی آبهای معدنی با محوریت تولید و صادرات در چهارمحال و بختیاری اعلام شده است.

وی گفت: این همایش با هدف توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه سازی تولید، بررسی فرصتها و چالش های پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت ها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامه ریزی توسعه صنعت آب معدنی، خرداد 93 در شهرکرد برگزار می شود.

کرمی افزود: از محورهای این همایش بررسی فرصتها و چالش های فضای کسب و کار ایده آل در تولید و صادرات آبهای معدنی، صنعت بسته بندی آبهای معدنی و آشامیدنی و تولید، بهره برداری، نگهداری و حمل و نقل در واحدهای بسته بندی آب معدنی است.

کرمی افزود: علاقه مندان می توانند آثار و مقالات خود را در هشت محور این همایش تا پایان اسفند 92 به دبیرخانه همایش واقع در شهرکرد، دروازه سامان، مجتمع ادارات، خیابان پیروزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: اطلاعات بیشتر در باره این همایش در نشانی اینترنتی www.chb.mimt.gov.ir قابل مشاهده است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی NCW@GMAIL.COM ارسال کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر