۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۶۵۱۵۷
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور بر لزوم تکمیل طرح جامع پدافند غیرعامل استان کردستان و رونمایی از این طرح تا پایان تیرماه سال جاری تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، سردار رسول رحیمی معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور در سفر یک روزه خود به استان کردستان با تاکید بر لزوم اتمام طرح جامع پدافند غیرعامل استان و رونمایی از طرح موصوف تا پایان تیرماه سال جاری خواستار اهتمام ویژه استان بر عملیاتی نمودن برنامه های سال ۱۴۰۰ در حوزه پدافند غیر عامل شد.

وی همچنین در ادامه سفر خود به بازدید از ایستگاه های سی جی اس گاز شهر سنندج و تاسیسات مربوط به آن پرداخت و در جریان اهم اقدامات گازرسانی و به کارگیری الزامات پدافند غیرعامل در زیرساخت مربوطه از مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان قرار گرفت.

جلسه با فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز از دیگر برنامه های سردار رحیمی بود که در این جلسه دو طرف بر پشتیبانی و حمایت از پدافند غیر عامل استان و برنامه‌های حوزه پدافند غیرعامل تاکید کردند.

همچنین معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور به دیدار ماموستا ملا فایق رستمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان کردستان و امام جمعه شهر سنندج رفت. تاکید بر استفاده از تریبون نماز جمعه و ظرفیت روحانیون و علمای اسلامی استان به منظور اشاعه فرهنگ پدافندغیرعامل در بین آحاد مردم از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

وی همچنین در بازدیدی از شرکت پتروشیمی کردستان بر رعایت الزامات پدافند غیرعامل در این زیرساخت‌ تاکید کرد.

سردار رحیمی همچنین در نشست با نماینده مردم مریوان و سروآباد بر استفاده از ظرفیت‌های مجلس و استان کردستان در جهت پیشبرد ماموریت های پدافند غیرعامل به ویژه در شهر مرزی مریوان تاکید کرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر