۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۶۵۱۳۶
با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، آئین تکریم و معارفه رئیس حوزه ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.
معرفی رئیس جدید حوزه ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان سازمان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ اعرابی در طول دوران مسئولیت در سمت رئیس حوزه ریاست این سازمان اظهار داشت: این برادر عزیز در طول دوران خدمت خود همواره با صبوری، متانت و اخلاق حسنه تلاش داشتند تا ماموریت‌های سازمان به بهترین شیوه ممکن پیگیری و انجام شود.

وی ادامه داد: اما متاسفانه بیماری و شرایط جسمی ایشان، سعادت ادامه همکاری و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و خدمات ارزنده این عزیز را از ما سلب کرد.

سردار جلالی با معرفی دکتر محبی به عنوان رئیس جدید حوزه ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: اکنون سکان این مسئولیت به آقای دکتر محبی که پیش از این معاونت توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور را برعهده داشتند سپرده خواهد شد.

وی با اشاره به سوابق درخشان دکتر محبی در دوران دفاع مقدس در لشکر خط شکن علی بن ابی طالب (ع) وی را از جمله جانبازان سرافزار دفاع مقدس دانست که پس از جنگ نیز در زمینه جهاد فرهنگی منشا خدمات ارزنده به نظام اسلامی بوده‌اند. 

سردار جلالی با اشاره به خدمات شایان توجه دکتر محبی در حوزه معاونت فرهنگی، وی را دارای تحصیلات عالی و صاحب نظر در مسائل فرهنگی دانست که همین تجربه در کنار ویژگی‌های شایسته اخلاقی وی مانند حوصله، صبر و متانت، می‌تواند حوزه ریاست سازمان پدافند غیرعامل را متحول کرده و سطح روابط بین سازمان و دستگاه های اجرایی و نهادهای بالادستی را ارتقا بخشد.

در ادامه این مراسم، سرهنگ اعرابی ضمن حمد و سپاس به درگاه خداوند به جهت توفیق خدمت در سازمان پدافند غیرعامل کشور، این دوران را جزو بهترین و ماندگارترین سال‌های خدمت خود دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنم تا با حفظ ارتباط با سازمان، از راهنمایی‌های ریاست محترم سازمان بهره‌مند شده و تجاربی که در این سالها اندوختم را در اختیار ایشان قرار دهم.

معرفی رئیس جدید حوزه ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور

وی تصریح کرد: اگر کار و خدمتی در این سال‌ها انجام شده، لطف خدا و تدبیر سردار جلالی بوده است و چنانچه قصور و کاستی از من سرزده از دوستان و همکاران عزیز می‌خواهم که از آن درگذرند.

دکتر  محبی نیز در ادامه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم منویات و آنچه مورد نظر و تدبیر ریاست محترم سازمان پدافند غیرعامل کشور است را به نحو احسن انجام دهیم، اظهار داشت: باید بازتعریفی از مسئولیت‌های حوزه ریاست سازمان صورت گیرد تا انشالله با عظمی جدی و تلاشی مضاعف، نظرات و دیدگاه‌های ریاست محترم سازمان به بهترین شکل ممکن اجرایی شود. می‌کوشیم تا سطح ارتباطات بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و دستگاه‌های اجرایی را ارتقا داده و بیش از گذشته فعال کنیم.

شایان ذکر است؛ محسن محبی پیش از این مسئولیت معاونت توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل کشور را برعهده داشته است.

معرفی رئیس جدید حوزه ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر