۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۶۵۱
وبلاگ‌نویسان فعال در عرصه سایبر به دیدار خانواده جوان‌ترین فرمانده زمان جنگ می‌روند.

به گزارش پايداري ملي به نقل از وبلاگ جلبگ ستیز، یاد کردن شهدا و خانواده ایثارگران از اهمیت چنان بالایی برخوردار است که مقام معظم رهبری یاد شهدا را حتی با ذکر صلوات توصیه نموده‌اند و از سوی دیگر معظم له فرموده‌اند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

اما این بار وبلاگ‌نویسان فعال در عرصه سایبر می‌خواهند پا را از شعار و دیوار نویسی جملات مقام معظم رهبری فراتر گذاشته و به دیدار خانواده جوانترین فرمانده زمان جنگ بروند.

شهید باقری متولد 5 اسفند 1334 است و به عنوان فرمانده قرارگاه‌های نصر و کربلا نقش بسیاری در موفقیت نیروهای ایران در عملیات‌های فتح‌المبین و رمضان و همچنین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر داشت.

غلامحسین افشردی با نام مستعار حسن باقری، معروف به سقای بسیجیان سرانجام در 9 بهمن1361 در حالی که در فکه مشغول شناسایی منطقه دشمن و آماده‌سازی عملیات والفجر مقدماتی بود، در سنگر دیده‌بان مورد اصابت گلوله خمپاره قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

از این رو وبلاگ‌نویسان در روز پنجشنبه 16 آذر 13۹۱ به دیدار خانواده معظم این شهید بزرگوار می‌روند؛ افراد که علاقه‌مند هستند در این حرکت به یادماندنی ما راه همراهی کنند، می‌توانند از طریق پست الکترونیکی snip.online@gmail.com یا سامانه پیامکی 10001020100200مشخصات خود (نام خانوادگی، تعداد نفرات، شماره تماس) را ارسال کنند.

لازم به ذکر است به دلیل استقبال گسترده علاقمندان از این فراخوان، اولویت با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر