۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۵۰۸۰
رئیس جدید موساد با تکرار تهدیدها علیه برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد تل‌آویو از خطوط جامعه جهانی تبعیت نمی‌کند زیرا آنها نیستند که عواقب «ارزیابی اشتباه» از تهدید ایران را تحمل کنند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، «دیوید بارنیع» رئیس جدید سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) شامگاه سه‌شنبه تهدید کرد حتی با وجود توافق هسته‌ای، تل‌آویو به مقابله با برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد.

بارنیع طی اولین سخنرانی خود در مقر موساد، ادعا کرد: «توافقی که در حال شکل گرفتن با قدرت‌های جهانی است، فقط احساس انزوایی را که ما در این موضوع داریم تقویت می‌کند. واضح می‌گویم، خیر ما قصد نداریم مطابق با نظر اکثریت عمل کنیم، زیرا آن اکثریت عواقب ارزیابی اشتباه از این تهدید را تحمل نمی‌کنند».

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحارونوت»، وی با بیان اینکه برنامه هسته‌ای ایران همچنان تمام فکر و ذهن موساد را به خود مشغول کرده، مدعی شد: «ایران همین الان نیز مشغول کار برای محقق کردن چشم‌انداز هسته‌ای خود تحت حفاظت بین‌المللی است. ایران چه تحت پوشش توافق و چه بدون آن، به‌صورت مداوم به‌سمت برنامه تولید تسلیحات کشتار جمعی پیش می‌رود».

رئیس جدید موساد در حالی ایران را به تلاش برای ساخت تسلیحات کشتار جمعی متهم می‌کند که رژیم جعلی صهیونیستی در جنگ‌هایی که طی حدود ۷۰ سال بعد از تأسیس منحوس خود انجام داده، چند صد هزار نفر را به کام مرگ کشانده و ده‌ها عملیات ترور علیه دانشمندان و چهره‌های برجسته کشورهای مختلف انجام داده است.

همچنین تل‌آویو در حالی از تهدید هسته‌ای ایران سخن به زبان می‌راند که این رژیم کودک‌کش و اشغالگر، به اذعان ناظران بین‌المللی، تنها رژیم دارای سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا است که حدود ۴۰۰ کلاهک اتمی را در زرادخانه‌های خود انباشت کرده و حتی ترسی از تهدید علنی به استفاده از بمب اتم علیه محور مقاومت در منطقه ندارد.

علاوه بر این، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۸۹ با صدور فتوایی، صراحتاََ ساخت و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی را حرام اعلام کرده و فرمودند: «به اعتقاد ما افزون بر سلاح هسته‌ای، دیگر انواع سلاح‌های کشتار جمعی، نظیر سلاح شیمیایی و سلاح میکروبی نیز تهدیدی جدی علیه بشریت تلقی می‌شوند. ملت ایران که خود قربانی کاربرد سلاح شیمیایی است، بیش از دیگر ملت‌ها خطر تولید و انباشت این گونه سلاح‌ها را حس می‌کند و آماده است همه امکانات خود را در مسیر مقابله با آن قرار دهد. ما کاربرد این سلاح‌ها را حرام، و تلاش برای مصونیت بخشیدن ابناء بشر از این بلای بزرگ را وظیفهٔ همگان می‌دانیم».

«یوسی کوهن» رئیس پیشین موساد نیز در مراسم تودیع خود ادعا کرده بود: «اسرائیل باید فعالیت‌های نظامی خود را علیه ایران افزایش و به مقابله با این کشور ادامه دهد».
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر