۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۵۰۱
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری البرز:
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری البرز بر ضرورت آموزش اعضای شورای پدافند غیرعامل تأکید کرد.
شهاب الدین حسینی در نخستین جلسه بهداشت، سلامت و بیولوژیک دارو که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، به تبیین راهبردهای پدافندغیرعامل پرداخت و در تبیین این مهم اظهار داشت:  مجموعه اقداماتی که به جنگ افزار نیاز نداشته باشد و با اجرای آن از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری شود، پدافند غیر عامل اطلاق می شود.

وی با اشاره به جایگاه حایز اهمیت نقش پدافند غیرعامل تصریح کرد: پدافند غیرعامل  بدون استفاده از اقدامات نظامی و با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی است.

مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری البرز تأکید کرد: در این  راستا کلیه دستگاه هایی که به نوعی با جامعه هدف شورای پدافند غیرعامل در ارتباط هستند  می بایست آموزش بینند تا در مواقع بحرانی با امنیت و اطمینان خاطر مدیریت بحران داشته باشند.

حسینی گفت: به همین منظور اعضای شورای پدافندغیرعامل به صورت سالانه آموزش خواهند دید.

وی در ادامه ویژگی ها و مقتضات جغرافیایی استان البرز را مورد اشاره قرار داد و افزود: استان البرز به جهت شرایط و موقعیت حساس خود در زمره 12 استان کشور مهم در بحث شورای پدافند غیرعامل است و همین امر عملیاتی شدن برنامه های راهبردی را در پدافند غیرعامل ضروری می سازد.

شایان ذکر است ادامه این جلسه با طرح و نظر اعضای شورای کارگروه ادامه یافت و دکتر ناصری به عنوان رئیس کارگروه بهداشت ، سلامت و بیولوژیک انتخاب شد.

 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر