۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۶۴۹۳۳
با حضور مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور انجام شد
با حضور معاون امور استان‌ها و معاون امور آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور، طرح جامع پدافند غیر عامل سیستان و بلوچستان رونمایی شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، سردار رسول رحیمی روز دوشنبه در آیین رونمایی از طرح جامع پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان ضمن تبریک سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس اظهارداشت: اجرا طرح پدافند غیرعامل در هر استانی از دهه ۹۰ آغاز شده و در این استان با همدلی و اتحاد این طرح به نتیجه و امروز رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان یکی از طرح‌های برتر این حوزه در کشور بوده افزود: این طرح با اهتمام و همدلی در زمان مقرر انجام و به پایان رسیده که نشان یک کار دلی و جهادگونه است.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان در این استان دارای اهمیت بوده تصریح کرد: انتظار وجود دارد همگان با همدلی، اتحاد و مسوولیت برای اجرای این طرح تلاش کنند.

کلهر: مجتمع آموزشی پدافند غیرعامل در همه استان‌ها ایجاد می‌شود

رضا کلهر معاون امور آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز در این نشست با بیان اینکه اجرا و ایجاد مجتمع آموزشی و پژوهشی پدافند غیرعامل در تمام استان‌های کشور مطلوب این سازمان است گفت: هدف‌گذاری بعدی برای ایجاد مجتمع آموزش و پژوهشی شمال‌غرب کشور است.

راه اندازی مجتمع آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل در جنوب شرق کشور

همچنین در این جلسه فرآیندها و سازوکارهای تسریع در راه اندازی مجتمع آموزش و پژوهش پدافند غیرعامل در جنوب شرق کشور بررسی گردید.

شایان ذکر است با حمایت‌ها و پیگیری‌های استاندار سیستان و بلوچستان مجوز ایجاد این مجتمع از سوی ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور با محوریت و استقرار در استان سیستان و بلوچستان صادر شد.


معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با بیان اینکه سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ جنگ و انقلاب بوده که بسیاری از معادلات را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داد گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان کار بسیار عظیم بوده که با هدف الگو و پایلوت شدن در تمام کشور برنامه‌ریزی شده است.

محمد هادی مرعشی  با بیان اینکه با اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل سیستان و بلوچستان قطعا این استان در آینده به کشور برای مصونیت از موضوعات پدافندی کمک خواهد کرد افزود: تا زمانی که در مسند خدمت‌رسانی به مردم قرار داریم از اجرای این طرح حمایت خواهیم کرد.

براساس این گزارش در پایان نشست طرح جامع پدافند غیر عامل سیستان و بلوچستان رونمایی شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر