۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۴۹۱۵
پیام سردار جلالی به مناسبت سالگرد شهادت مسیح کردستان
سردار جلالی، شهید بروجردی را صاحب مکتب دفاع مردمی از سرزمین مادری خطاب و تاکید کرد: اگر دنبال یک بسیجی در تراز انقلاب اسلامی می گردیم شهید بروجردی بهترین مصداق آن لقب خواهد گرفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیام سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناسبت سالگرد شهادت محمد بروجردی آمده است:

در میان شهدای والامقام دوران دفاع مقدس، شهدای معدودی هستند که لقب خود را از مردم محلی گرفته باشند که یکی از شاخص ترین این شهدا شهید محمد بروجردی است.

بروجردی در نقش یک مصلح اجتماعی به غائله کردستان ورود کرد

بدون شک این شهید بزرگوار در مبانی فکری و سیره عملی بسیار جلوتر از زمانه خود بود. مبانی که جزو یکی از مترقی ترین تفکرات در شیوه حکمرانی است. پر بیراه نیست بگوییم این شهید بزرگوار شیوه اولیای الهی را در پیش گرفت و در نقش یک مصلح اجتماعی ظهور کرد و به پیروی از امام و مقتدای خود فرمانده‌ای بر قلبها را برگزید.بدون شک اگر اتخاذ چنین شیوه‌ای از سوی این شهید بزرگوار در دستورکار قرار نمی‌گرفت غائله کردستان سرنوشت دیگری داشت. شهید بروجردی کردستان را به دست مردم غیور کرد از توطئه های ضدانقلاب و منافقین نجات داد.

سرداران و امرا سربازی در مکتب بروجردی را برای خود افتخار می دانند

در بزرگی این فرمانده همین بس که بزرگمردانی همچون همت، کاظمی، متوسلیان و بسیاری از شهدا و فرماندهان فعلی ارتش، سپاه و پیشمرگان کرد مسلمان به شاگردی وی افتخار می‌کردند.

بروجردی یک بسیجی در تراز انقلاب اسلامی است

مسیح کردستان الگوی عملی و عینی جذب حداکثری و دفع حداقلی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای بوده است. اگر دنبال یک بسیجی در تراز انقلاب اسلامی بگردیم شهید بروجردی بهترین مصداق آن لقب بگیرد.بروجردی مبدع و صاحب مکتب دفاع مردمی از سرزمین مادری بود و سرانجام نیز در مسیر دفاع از همین مکتب جانش را فدا کرد.

همنشینی با بروجردی افتخار بزرگ زندگی بنده است

مصاحبت و همنشینی با او را یکی از افتخارات زندگی خود می‌دانم و بر آن می‌بالم. خدایش رحمت و با شهدای کربلا محشور کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر