۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۴۸۶۰
پیام تبریک سردار جلالی به مناسبت پیروزی مقاومت فلسطین
سردار دکتر غلامرضا جلالی در پیامی به مناسبت پیروزی مقاومت این پیروزی را فتح کبیر دانست و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی پس از درگیری‌های اخیر هرگز آن رژیم سابق نخواهد بود و زوال این رژیم کودک‌کش سریعتر از آن چیزی که در تصور ماست روی می‌دهد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور،  متن پیام سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بدین شرح است:

اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم

آنچه در این 11 روز رخ داد،  جهاد دلاورانه و مقتدرانه ملت عزیز و مقاومی بود که با جهاد و صبر بی‌نظیر خود الگویی از استقامت و پایمردی را به جهان عرضه کرد.

شما بار دیگر ثابت کردید ملتی که به سلاح ایمان، جهاد، صبر و تقوا مجهز است در برابر قدرتهای مادی پیروز است و مغلوب ستمگران نخواهد شد.

نصرت مقاومت فلسطین، پیروزی اسلام ناب محمدی است. شما اکنون دست برتر را در برابر رژیم صهیونیستی دارید. شما هیبت ارتش صهیونیسم و گنبد پوشالی را به سخره‌ گرفتید و آسیب‌پذیری غاصبین را به تصویر کشیدید. به راستی که خانه عنکبوت سست‌ترین خانه هاست.

شما پوسیدگی درونی رژیم صهیونستی را  که سالها با بزک تبلیغات و سیاست‌های مزدوران رسانه‌ای انکار شده بود،‌ در صحنه‌ عمل به همه نشان دادید.

به یاری خداوند از امروز فصل جدیدی در معادلات آزادی قدس شریف آغاز خواهد شد. اکنون میدانی جدید،‌ پیش روی شماست که با توکل، صبر، تدبیر و جهاد فداکارانه‌ به دست آمده است و نویدبخش حیاتی دوباره به آرمان فلسطین و امیدی برای مردم مستضعف جهان است.اکنون دنیا می داند پیروزی مقاومت ۱۱ روزه فتح کبیر است و رژیم صهیونیستی پس از درگیری‌های اخیر هرگز آن رژیم سابق نخواهد بود. کهنه زخم‌های صهیونیست‌ها تازه سر باز کرده است و این زخم‌ها به زودی زوال این رژیم کودک‌کش را حتی زودتر از آنچیزی که در تصور ماست رقم خواهد زد.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز جبهه مقاومت به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی این پیروزی را به ملت شریف فلسطین، ساکنان غزه مستحکم و همه مجاهدین جبهه مقاومت و فرمانده کل قوای جبهه مقاومت امام خامنه‌ای عزیز و مردم بصیر ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر