۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۴۶۸۹
استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی جزو معدود استان‌هایی بوده که طرح جامع پدافند غیرعامل آن تدوین شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری ایرنا، حمید ملانوری در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری افزود: در قالب این طرح‌ مهمترین مخاطرات و تهدیدات در حوزه زیرساخت‌های مهم و حیاتی شناسایی شده است.

وی طرح جامع پدافند غیرعامل را ضامن ایمنی استان دانست و تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای رویارویی به موقع با تهدیدات احتمالی از مهمترین اهداف این طرح است.

رییس شورای پدافند غیرعامل استان خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، از مجموعه دست اندرکاران حوزه پدافند غیرعامل استانداری در تدوین این طرح تشکر کرد.

وی گفت: شناسایی زیرساخت‌های پرخطر و با ریسک بالا در این طرح سبب می‌شود دستگاه‌های متولی در راستای مصون‌سازی اقدام کنند.

ملانوری همچنین بر برگزاری جلسات شورای پدافند غیرعامل استان و قرارگاه‌ها و کارگروه‌های ذیل آن تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و دبیر شورای پدافند غیرعامل استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار به بیان گزارشی درخصوص ساختار و تشکیلات اداره کل پدافند غیرعامل استان، برخی مسائل و مشکلات موجود و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ پرداخت. 

حسین هاشمی از اتمام تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان خبر داد و گفت: تدوین این طرح سال ۹۸ آغاز شد که با اعتبار بیش از ۱۹۵ میلیون تومان در اسفند ۹۹ به پایان رسید و به زودی با حضور مسوولان کشوری از سازمان پدافند غیرعامل کشور رونمایی خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر