۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۶۴۵۶۲
کارشناسان قرارگاه پدافند شیمیایی کشور عصر امروز از کارخانه حادثه دیده شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید کردند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، عصر امروز معاون مهندسی پدافند غیر عامل و کارشناسان قرارگاه پدافند شیمیایی کشور  از کارخانه حادثه دیده صنایع شیمیایی شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید و از نزذیک ابعاد حادثه را بررسی کردند.

متقیان ،مدیرکل پدافند غیرعامل استان در حاشیه این بازدید با بیان این که امروز در حوزه جنگ اقتصادی یکی از پایه‌های مقابله با این جنگ حفاظت از صنایع مختلف و افزایش ضریب ایمنی واحد‌های تولید است ،افزود: با هدف تحقق این موضوع از سال‌های گذشته ذیل کارگروه صنعت و معدنِ شورای پدافند غیر عامل استان کمیته اچ اس‌ای و پدافند غیر عامل تشکیل شده است.

او افزود:  تاکنون از یک صد واحد صنعتی و تولیدی استان بازدید و مشکلات مربوط به آن‌ها در زمینه ایمنی، حفاظت و ضوابط پدافند غیر عامل احصاء و به متولیان این واحد‌ها اعلام شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان انجام مطالعات طرح جامع پدافند غیر عامل شهرک‌های صنعتی استان را مد نظر قرار داد و گفت: با تهیه این طرح تمام مباحث مرتبط با نقاط ضعف و قوت شهرک‌های صنعتی اعم از حفاظت و ایمنی و شریان ارتباطی و زیر ساختی بررسی و راهکار‌های لازم تدوین می‌شود.

همچنین در حاشیه این بازدید جلسه‌ای با حضور مسئولان صنعت و معدن استان و متولیان شهرک‌های صنعتی تشکیل و وضعیت اجرای ملزومات و دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل شهرک‌های صنعتی استان بررسی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر