۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۴۱۹۹
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان باید بدانند که پاسخ مناسب به حرکت تروریستی خود را در عرصه عمل دریافت خواهند کرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: در روزهای اخیر شاهد اقدامات سیاسی و تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم که اقدام تروریستی آنها در نطنز ثمره حرکت‌های تروریستی آنهاست.

وی افزود: اگر اقدامات پیش بینی شده از سوی جمهوری اسلامی ایران در بحث پدافند غیرعامل نبود، حمله تروریستی آنها به تاسیسات نطنز به یک جنایت بزرگی تبدیل می‌شد و مردم نیز از این حرکت تروریستی آسیب می‌دیدند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که در نطنز باد کاشته و طوفان درو کرده‌اند و این طوفان آنها را به زمین خواهد زد.

مقتدایی خاطرنشان کرد: غنی سازی 60 درصد که در راستای تأمین نیازهای صلح آمیز هسته‌ای ماست، یک چشمه از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان باید بدانند که پاسخ مناسب به حرکت تروریستی خود را در عرصه عمل دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به مذاکراتی که با طرف‌های برجام اکنون در حال انجام است، اظهار داشت: تا دو سه روز آینده این مذاکرات به پایان می‌رسد و دیگر تمدید نمی‌شود و پس از آن نوبت اقدام و عمل خواهد بود و تا زمانی که آنها به تعهداتشان عمل نکنند مذاکرات دیگری انجام نمی‌شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: غنی سازی 60 درصد همان طور که گفتم متناسب با نیازهای صلح‌آمیز هسته‌ای ماست و حرکت در این مسیر در واقع فرصت خوبی برای استفاده از توان داخلی کشور به منظور افزایش غنی‌سازی اورانیوم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر