۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۴۱۹
معاون تجارت خارجی چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش ملی «آب‌های معدنی با آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل» در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

رحمت‌الله صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش در راستای توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه‌سازی تولید، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت‌ها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامه‌ریزی توسعه صنعت آب معدنی برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش ملی«آب‌های معدنی بامحوریت تولید و صادرات» در هشت محور شامل فرصت‌ها و چالش‌های فضای کسب و کار ایده‌آل در تولید و صادرات آب‌های معدنی، بهینه سازی تولید، عرضه و صنعت بسته‌بندی آب‌های معدنی و آشامیدنی، تولید، بهره‌برداری و نگهداری و حمل و نقل در واحدهای بسته‌بندی آب معدنی برگزار می‌شود.

صفری نقش مدیریت بازرگانی در تولید و صادرات آب‌های معدنی، مسائل مالی و اقتصادی در توسعه صنعت آب معدنی و آشامیدنی، آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامه‌ریزی توسعه صنعت، آب معدنی کشور، آب‌های معدنی و جنبه‌های مدیریت منابع آب و محیط زیستی، جنبه‌های درمانی، بهداشتی آب معدنی و بازاریابی را از دیگر محورهای این همایش برشمرد.

به گفته وی، علاقمندان می‌توانند آثار و مقالات خود را در هشت محور این همایش تا پایان اسفند 92 به دبیرخانه همایش واقع در شهرکرد، دروازه سامان، مجتمع ادارات، خیابان پیروزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال کنند.

صفری اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.chb.mimt.gov.ir مراجعه و یا آثار خود را به نشانی اینترنتی NCW@GMAIL.COM ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، این همایش خرداد سال 93 در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، همچنین دومین همایش ملی «بحران؛ تغییر اقلیم،آب و محیط زیست» شهریور سال آینده در چهار محال و بختیاری برگزار می‌شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر