۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۴۰۳۲
با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، مراسم تکریم و معارفه معاون فنی و مهندسی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند کالبدی و رئیس مرکز مطالعات فنی و مهندسی سازمان برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، با حضور سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاونان این سازمان، مراسم معارفه و تکریم معاون فنی و مهندسی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند کالبدی و رئیس مرکز مطالعات فنی و مهندسی سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

سردار جلالي در این مراسم ضمن تبریک سال جدید بر لزوم اجرايي كردن رهنمودهاي مقام معظم رهبري در رفع موانع و پشتیبانی از تولید تاکید کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اصول و اولویت‌های حاکم بر سازمان پدافند غیرعامل کشور، تفكيك حوزه‌هاي اجرايي، لزوم توجه جدی به نظام برنامه‌ريزي در سازمان پدافند غير عامل و تنظيم برنامه‌هاي سالانه بر اساس اهداف سازمان و اهداف تخصصي معاونت‌ها و قرارگاه هاست.

سردار جلالی رسالت مرکز مطالعات فنی و مهندسی سازمان پدافند غیرعامل را راهبری تولید الزامات و ملاحظات فنی و مهندسی و ضوابط فنی پدافند غیرعامل عنوان و تصریح کرد: این مرکز به عنوان بازوی تخصصی سازمان پدافند غیرعامل کشور در استفاده از ظرفیت های فنی و مهندسی کشور و بهره گیری از توان علمی افراد متخصص در دانشگاه های کشور و تهیه و تدوین مقررات، آیین نامه ها و ضوابط فنی و مهندسی پدافند غیرعامل و آموزش و هدف دهی آنان در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه معاونت فنی و مهندسی سازمان وظیفه ترویج و توسعه نظامات تخصصی فنی-مهندسی برای حفاظت از زیرساخت های حیاتی را برعهده دارد، تصریح کرد: انتظار از این معاونت در دوره جدید اهتمام بر این رسالت و تقویت توان در بعد تخصصی، آموزشی و نظامات فنی است.

سردار جلالی پدافند کالبدی را مجموعه اقدامات مهندسی مستقیم و غیرمستقیم موثر بر طرح‌های عمرانی کشور دانست و تصریح کرد: قرارگاه پدافند کالبدی باید با راهبری طرح‌های پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی، کاهش آسیب‌پذیری، ارتقای پایداری ملی و تداوم خدمات ضروری زیرساخت‌های موجود و در دست احداث را پیگیری نماید.

در ادامه این مراسم، دکتر عباس خیراتی به عنوان معاون فنی و مهندسی سازمان، مهندس خردمندیان به‌عنوان معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند کالبدی و دکتر جابر دانش به‌عنوان رئیس مرکز مطالعات فنی و مهندسی سازمان پدافند غیرعامل کشور معرفی و از خدمات مهندس مینوئیان، مهندس پوربرات و دکتر باقرصاد قدردانی شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر