۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۳۷۷
شرکت توزيع نيروي برق تبريز در رزمايش پدافند غير عامل به تمامي اهداف تعيين شده دست پيدا کرد.
مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق تبريز با بيان اين مطلب اظهار داشت: اين رزمايش فرصت مناسبي بود تا توانايي واکنش در مواقع بروز بحران در بوته آزمايش قرار گيرد.

افشين روشن ميلاني افزود: اکيپ هاي عملياتي اين شرکت در نقاط تعيين شده حاضر شده و وظايف خود را به نحو احسن انجام دادند.

وي ادامه داد: در يکي از مراحل اين رزمايش، برق تبريز با آماده سازي يک دستگاه ژنراتور سيار 360kw با قطع برق بيمارستان سيناي تبريز طبق برنامه، نسبت به تامين بار بيمارستان اقدام نمودند.

وي تصريح کرد: براي انجام اين رزمايش با پست هاي فوق توزيع سردرود، تراکتورسازي و ماشين سازي هماهنگي شده و امورهاي برق انديشه و قراملک تبريز در حال آماده باش قرار گرفتند.

ميلاني با اشاره به آزمايش عکس العمل سريع در اين رزمايش، فاکتور زمان را مهم ترين عامل در کنترل بحران ارزيابي کرد و افزود: اکيپ هاي عملياتي اين شرکت به سرپرستي ضابط ايمني، راس ساعت تعيين شده در محل حضور يافته و در اندک زمان ممکن به وظايف محوله عمل نمودند.

وي تشريح کرد: مرحله دوم رزمايش پدافند غير عامل در محل پتروشيمي تبريز و با حضور گستره سازمان هاي مختلف امداد و نجات برگزار گرديد که گروه عملياتي اين شرکت نيز هماهنگ با ساير گروه ها به وظايف خود عمل نمود.

وي با تاکيد بر تاثير مثبت اين گونه فعاليت ها در آماده سازي واحد هاي عملياتي افزود: اين دومين رزمايش مرتبط با مديريت بحران است که برق تبريز امسال در آن شرکت نموده و در مانور قبلي نيز که متولي آن شهرداري کلانشهر تبريز بود، برق تبريز شرکت فعالانه داشت.

گفتني است؛ در اين همايش که به مناسبت هفته گراميداشت بسيج و توسط سپاه عاشورا برگزار گرديد، جمعي از فرماندهان سپاه عاشورا و واحدهاي عملياتي هلال احمر، آتش نشاني، اورژانس، شرکت توزيع نيروي برق، شرکت برق منطقه اي آذربايجان و... شرکت داشتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر