۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۳۴
عضو کمیسیون انرژی خبر داد:
یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ی مشترک با وزارت نفت برای مقابله با تحریم‌ها خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته منابع مالی مورد نیاز برای توسعه‌ و تولید از میادین مشترک تقویت خواهد شد.

به گزارش پايداري ملي، حبیب آقاجری با مثبت ارزیابی‌کردن پیشرفت فاز‌های در حال توسعه‌ی پارس جنوبی خاطر نشان کرد که توسعه‌ی این فاز‌ها طبق برنامه پیش می‌رود.

 

وی با بیان این‌که پیشرفت فاز‌های در حال توسعه پارس جنوبی به خوبی در حال انجام است، تاکید کرد: سرعت پیشرفت این فاز‌ها نه تنها کند نشده بلکه سرعت بیشتری نیز یافته است.

 

نماینده مجلس با اشاره به این‌که کمیته‌ای مشترک متشکل از کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مسوولان وزارت نفت برای مقابله با تحریم‌ها تشکیل شده است، گفت: در این کمیته راهکارهای موثری برای برطرف کردن اثر منفی تحریم بر روند تولید و فروش بیان شده است.

 

نماینده مردم امیدیه، ماهشهر و هندیجان با اعلام این‌که این کمیته برای تامین منابع مالی توسعه میدان‌های مشترک تصمیم‌های خوبی اتخاذ کرده است، گفت: براساس راهکارهای ارائه شده توسعه و تولید از میدان‌های مشترک با تقویت مالی صورت گرفته ادامه خواهد یافت.

 

آقاجری با تاکید بر این‌که صادرات نفت خام ایران از نظر حمل‌ونقل هیچ‌گونه مشکلی ندارد، گفت: یکی‌دیگر از تصمیم‌های کمیته مشترک میان مجلس و وزارت نفت بیمه‌شدن نفت‌کش‌های حامل نفت ایران و حامل نفت کشور با بیمه ایرانی بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر