۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۶۲۸۳
در آستانه هفته بسیج؛
کتابخانه تخصصی پدافند غیرعامل توسط سازمان بسیج مهندسین استان اصفهان در هفته بسیج افتتاح می شود.
مجید حمزه مسئول بسیج مهندسین استان اصفهان در نشست خبری که در محل مرکز تربیتی، عقیدتی، سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان متولی بحث پدافند غیرعامل در بسیج جامعه مهندسین دو برنامه ویژه را به مناسب هفته بسیج در اصفهان برگزار می‌کنیم.

حمزه افزود: افتتاح کتابخانه بخش تخصصی پدافند غیرعامل و نیز آموزش مجازی پدافند غیرعامل از ویژه برنامه‌های بسیج مهندسی در هفته بسیج می باشد.

مسئول بسیج مهندسین استان اصفهان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بسیج در حوزه‌های مختلف،  دیدار با خانواده‌های شهید استان از دیگر برنامه‌های این مجموعه در هفته بسیج می‌باشد و همچنین مهندس شهید احمد دادخواه تهرانی به عنوان شهید شاخص استان در سال جاری معرفی می شود.

وی با اشاره به یکی از جمله‌های این شهید شاخص استان اصفهان بیان کرد: امروز حاکمان خودفروخته عراق را فرستاده‌اند و فردا دیگری را، پس جنگ برای ما تمام‌شدنی نیست و اگر روزی جنگ توپ و توپخانه تمام شود، جنگ را در چهره سیاسی، اقتصادی و سایر موارد به ما تحمیل می‌کنند که ظهور این جمله در حال حاضر و در این زمانه قابل مشاهد است.

حمزه در پایان گفت: مشاوره تخصصی در رشته‌های مختلف را در هفته بسیج انجام می‌دهیم و پس از هفته بسیج نیز درصدد هستیم تا تلفنی را در اختیار عموم مردم برای مشاوره مهندسی قرار بدهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر