۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۶۲۵۲۹
رئیس اداره مدیرت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، از نصب و راه‌اندازی تعداد ۷ دستگاه شتاب‌نگار نسل ۴ در استان خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایلنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، صادق کهوازی از نصب و راه‌اندازی تعداد ۷ دستگاه شتاب‌نگار نسل ۴  در استان خبر داد.

رئیس اداره مدیرت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، در تشریح این خبر اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان، یک تیم کارشناسی از مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، منظور نصب و تعمیر تعداد 12 شتاب‌نگار وارد استان شد و به مدت 15 روز در خوزستان مستقر خواهند بود.

او با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: این تیم کارشناسی در این مدت، تعداد ۷ دستگاه شتاب‌نگار نسل ۴ و تعداد 5 دستگاه شتاب‌نگار نسل 2 را تعمیر، نصب و جایگزین کردند.

کهوازی افزود: تعداد ۴ دستگاه نسل دو ( ssa2) که دارای عیب و نقص‌هایی بودند و در واقع بدنه اصلی ایستگاه‌های شتاب‌نگاری ایران هم محسوب می‌شدند، جای خود را به دستگاه‌های جدید دادند و همچنین تعداد دو ایستگاه شتاب‌نگار نیز، با دستگاه ssa2 افتتاح شد.

او در ادامه ضمن اشاره به افتتاح ایستگاه شتاب‌نگار شهرستان‌های باوی و کارون و تجهیز این دو ایستگاه، به دستگاه شتاب‌نگار نسل ۴ و پایه سولار پنل عنوان کرد: در ایستگاه‌های شتاب‌نگار شهرستان‌های رامهرمز، شادگان، بهبهان، رامشیر و ماهشهر، در کنار دستگاه ssa2 یک دستگاه شتاب‌نگار نسل چهار نصب شد که با این اقدام این ایستگاه‌ها هم مجهز به سیستم سولار پنل شدند.

 رئیس اداره مدیرت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، همچنین از تجهیز ایستگاه‌های دارخوین و اهواز (آتش‌نشانی پردیس)، به دستگاه‌های نسل دو و سیستم سولار پنل، نصب دستگاه‌های به روز و جدید در غیزانیه، سردشت، زیدون و تشان، و خارج کردن دستگاه‌های معیوب ssa2 از مدار و  اجرای فونداسیون ایستگاه‌های هویزه، غیزانیه، سلطان‌آباد و هندیجان خبر داد.

او در پایان خاطرنشان کرد: این مأموریت در جنوب استان انجام شد و پیش از پایان سال جاری، شهرهای شمالی استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر