۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۶۲۵۲۸
شهردار دزفول گفت: با اهتمام، مشارکت و همدلی مسئولان شهری، در حال حاضر دزفول یکی از شهر‌های پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی دوائی فر شهردار دزفول ، گفت: نشست شورای پدافند غیر عامل شهرستان با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل خوزستان، فرماندار شهرستان دزفول و روسای ادارات مربوطه برگزار شد.

او با بیان اینکه با اهتمام، مشارکت و همدلی مسئولان شهری، در حال حاضر دزفول یکی از شهر‌های پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل محسوب می‌شود، افزود: رزمایش امداد و نجات پدافند غیر عامل، آماده سازی طرح جامع پدافند غیر عامل، اختصاص یک هکتار زمین به منظور احداث بوستان برای آموزش‌های این حوزه به شمار می‌رود.

دوائی فر آماده سازی نرم افزار شهر آماده، ارتقای تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، پیش بینی ۱۵۰ محل امن به منظور اسکان در مواقع ضروری و برگزاری دوره‌های آموزشی را از دیگر اقدامات مهم این کمیته در حوزه پدافند غیرعامل عنوان کرد و اظهار داشت: تفاهم نامه همکاری بین سازمان پدافند غیر عامل کشور و شهرداری دزفول برای اجرای طرح پایلوت شهر مقاوم با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در دزفول امضا شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر